Zum Inhalt springen

Kaşmir Halı’ya Başkonsolos ziyareti

März 8, 2012
K-halibasa1

(soldan) Kaşmir Halı Avrupa Dağıtım Merkezi Genel Müdürü Serdar Nalçakan, Royal Möbel Genel Müdürü Yaşar Karaduman, Köln Başkonsolosu Mustafa Kemal Basa ve Kaşmir Halı Avrupa Dağıtım Merkezi Satış Sorumlusu Sedat Nalçakan.

Köln Başkonsolosu Mustafa Kemal Basa Kaşmir Halı Avrupa Dağıtım merkezini ziyaret etti. Basa, beş gence meslek eğitimi imkanı sağlayan şirket yöneticilerini ayrıca kutladı.

KÖLN

ALMANYA’nın Köln Başkonsolosu Mustafa Kemal Basa başarılı Türk şirketlerine yönelik ziyaretlerini çerçevesinde dün Köln’deki Kaşmir Halı’nın Avrupa Dağıtım Merkezini gezerek, yetkililerden bilgi aldı.

Gülsan Holding bünyesindeki Kaşmir Halı’yla ilgili Başkonsolos Basa’ya bilgi veren şirketin Genel Müdürü Serdar Nalçakan,

“Köln’deki merkezimiz 2007 yılında kuruldu. Gaziantep’te imal ettiğimiz halılar buradan tüm Avrupa’ya ulaştırılıyor. Avrupa çapında bulunan 2 bin satış noktamızın dışında Almanya, İngiltere, Hollanda, Belçika ve Avusturya’ya toptan satışlarımızı gerçekleştiriyoruz. Köln’deki 10 bin metrekarelik merkezimizde 5’i meslek eğitimi gören 30 çalışanımız mevcut. Depomuzun yaklaşık 400 bin metrekare halı stoku kapasitesiyle, Almanya’da yıllık 1,5 milyon metrekarelik satışımızdan 20 milyon Euro’luk ciroya ulaşıyoruz. sayın Başkonsolosun ziyaretiyle burada yalnız olmadığımızı hissettik“ dedi.

Meslek eğitimi için ayrıca teşekkür

Köln Başkonsolosu Mustafa Kemal Basa görev bölgesinde ziyaret ettiği Türk şirketlerinin başarılarına tanık olmanın gururunu yaşadığını belirterek şöyle konuştu:K-halibasa2

„Türk şirketlerini her ziyaret ettiğimde ayrı mutlu oluyorum. Müthiş işlere imza atıyorlar. Bugün Kaşmir halı bunun altını bir kez daha çizdi. Türk Sanayisi’nin üst sıralarda yer alması Kaşmir Halı gibi şirketlerin başarılarından dolayıdır. Türk Sanayicilerini başarılarından dolayı kutlarım. Kaşmir Halı gibi büyük ölçekli bir şirketin meslek eğitimi vermesi beni ayrıca sevindirdi. Meslek eğitimi bulmakta zorlanan Türk gençlerine fırsat veren ve var olan potansiyelleri değerlendiren tüm şirketleri ben de destekliyorum. Ziyaretlerimde şirketlerin meslek eğitimine ne derece önem verdiğini dikkatle takip ediyorum.“

From → News

Kommentar verfassen

Hinterlasse einen Kommentar